donderdag 30 december 2010

Challenge met schets


Voor het eerst heb ik een kaart gemaakt naar aanleiding van een schets, deze schets is van de challenge bij Create4fun waaraan ik ga deelnemen.
Ik weet alleen niet hoe strikt je aan de schets moet houden want ik heb mijn papier direct op de kaart geplakt en niet met een tussen randje zoals bij de schets maar ik vond het zo mooier. 
Het is wel makkelijker om met een schets te werken, meestal verzin ik gewoon maar wat, maar het blijft toch moeilijk om elke keer iets anders te verzinnen. Al moet ik wel erbij zeggen dat ik hiermee ook lang werk had  eer alles naar mijn zin was, toen vlug in elkaar geplakt en nog net bij daglicht een foto gemaakt, en hier is dus het resultaat.

Het papier is van K&Company, stempel van Sarah kay, ingekleurd met dewentpotloden, MS randpons, EK takjes pons en verder versierd met bloemen en parels.
Alle papier randen zijn bewerkt met vintage photo distress inkt, stempel afdruk  met old paper distress inkt.

Groetjes, Marlies

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marlies.

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, en zo mooi ingekleurd.

Groetjes Bernie

Anoniem zei

Heyy goedemorgen, ten eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Veel gezond- en gezelligheid. En dat we maar veel samen mogen knutselen in het nieuwe jaar....
Weer een gave kaart hoor! De kleuren ook weer super.
groetjes en tot gauw
ilonka

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

That's absolutely gorgeous Marlies!!! Great job!!! Thanks so much for visiting my blog and entering my blog candy.

I hope you will return ...

big hugs for you...Claudia

Unknown zei

Hallo wat een mooie kaart is dit zeg, prachtig papier en wat leuk die kruissteekjes op die manier. Leuk blog heb je! Ben volger geworden want ik wil wel meer creaties zien.
Groetjes van Ageeth

Kirsty Vittetoe zei

Pretty and cute all in one, thanks for sharing!

hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html