dinsdag 28 december 2010

Roze Magnolia kaart


Ik hoop dat jullie allemaal een leuke Kerst hebben gehad. Ik wel, al waren het erg drukke dagen en heb ik helemaal geen tijd gehad om te knutselen of op mijn blog te kijken. 

Maar vandaag had ik dus eindelijk weer tijd om een kaart te maken en voor de verandering heb ik ook eens een keer een magnolia afdruk gebruikt. 
Deze kaart wil ik sturen naar twee challenges nl. naar:  Simon says Stamp met als thema alles mag  en naar de Wild Orchid Crafts Challenge  thema Pink, White and Silver.  Alleen lijkt het zilver papier hier op de foto jammer genoeg meer op grijs dan zilver. 

Het papier en de stempel afdruk zijn van Magnolia. Afdruk is gekleurd met derwent potloden. Roosjes en cherry blossom zijn van Wild Orchid, verder heb ik de  MS tuinhek en vlinder pons gebruikt, EK takjes pons, parels, glittersteenjes, lint, pins en hartje.

Ik vind het eigenlijk wel een hele zoete geheel maar toch wel leuk, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes, Marlies

4 opmerkingen:

Vintage cards and more zei

Schattig kaartje Marlies, hier moet je zeker een kans mee maken! Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een super 2011 toegewenst! groetjes sonja.

Gretha zei

Ik vind het een heel lief en zoet kaartje.
Succes met de challenges en een fijne jaarwisseling.
Groetjes Gretha

arjette zei

Hoi hoi,

ik vind het een héél mooi kaartje, valt wel mee met de zoetigheid toch???
Fijne jaarwisseling!!!!!

gr. arjette.

Else Irene zei

Lovely card :) Thanks for playing with us at WOC ♥